Friday, January 7, 2011

teringat semua yang Kau beri untukku


semalam hujan.
hari ni pun hujan.
tapi saya dan B2 suka hujan.
jadi tak kisah la hujan lebat pun.



ni 'Ody.
anak Eton.anak sulung mungkin.
abah sayang dia sangat.
kakak pun.sebab nama kakak ala-ala bunyi macam nama 'Ody kot.
mungkin sebab mereka tahu saya tak sayang 'Ody macam saya sayang eton.
tapi.tu dulu lah.
sekarang 'Ody pun macam eton.like mommy like son la kan.haha
semalam saya susah hati.
sebab dia tak mau makan.
and he didnt even mengiau pun.
simptom macam masa sebelum eton pergi.
6 bulan lepas.

tapi alhamdulillah.
hari ni 'Ody dah makan balik.
dan dia kembali menjadi kucing mengada-ngada.

satu rumah boleh dengar suara dia.
sebab dia mengada-ngada.haha
atas tu 'Ody dengan adik dia,Tom.
Tom yang sebijik macam eton.dah ada anak pun dia.

Eton dah ada cucu sekarang.

Eton mesti jadi nenek yang garang.=(


cakk!! 'Ody dah sihat balik.
masa ni baru lari dalam hujan.
dari rumah sebelah.
sebab nak makan.
saya sayang 'Ody!
u must love him too once u guys meet,haha

7 comments:

Syauqatul Wardah said...

Ala...comel kucing kak Mira ^_^
dkt rumah b2 pun ada kucing, Deng2...haha
adik b2 suka sgt...

p/s: wah...hujan ye..=)

~mieyra~ said...

haha.comel dan mngada2.tp tu lah pghibur hati.anugerah Allah.nmpk kcg tu kcik je tp impak bsr dia bg,alhamdulillah.adk b2 ske?b2 xske?hehe=)

hujan.sgt lebat.hr ni br stop.b4 ni 2hr xbnhnti.sejukk.

nobody said...

the legacy of Eton...

~mieyra~ said...

no replacement.hahah

aku DieyAddieyn said...

oddy n d ibarat kucing ngn manusia...hakhak hebat tak perumpamaan tersebut???
i lov oddy n i love u!

Syauqatul Wardah said...

Deng2 dkt rumah tu pun comel dan mengada-ngada...haha
b2 pun suke kucing, tapi b2 lebih suka arnab...^_^

~mieyra~ said...

kakak : bak kata abg ni.kucing pun mnusia jgk.haha.mcm mne tuu?i love u too,jmp esk ok!

b2: wah!arnab!! lme dh xpgg arnab.nme kcing b2 mcm ding dang! hehe