Friday, February 11, 2011

bunga yang cantik

bunga kat atas tu ada macam-macam jenis.
yang kuning dengan pink tu bunga pokok ulam raja

ada dandelion dan kemuncup jugak
dari kebun abah petang semalam

i'd rather have it than a bouquet of flowers
sebab tak payah pakai duit pun kan,hehe

it is simple yet nice and yang penting
it's been made by sincerity
eheehe,cewah gitu.
anyway,i just wanna say Allah creates everything that can make us happy.
for those who are thinking.smile.


semangat! semangat baru! baru sampai u.
no more holidays until this May.
insyaAllah semua akan ok!

2 comments:

Syauqatul Wardah said...

b2 sgt suka bunga!! ^_^
semua jenis bunga b2, suka, cantik sgt..
hebat Allah, cipta pelbagai jenis bunga,berbeza rupa dan betuk, besar dn kecik, wangi atau x....kita kalau diberi peluang reka satu bunga yg xpernah ada dlm dunia..pasti ada juga tiruan bunga ciptaan Allah...

Subhanallah!

~mieyra~ said...

salam sayang.
nama b2 pun dh mksud bunga tu.hehe
zahrah..jdlah bunga yang cantik ya dik!
syauqatul wardah.seindah mawar berduri..