Tuesday, March 17, 2009

aku,kamu,dia & mereka

..cerita tentang kita..

pagi tadi,aku n some of my classmates~class of 2008~5 AIM gi umah Cikgu Raina,ni kan cuti skola.juz beberapa yang tak dapat gi. ala-ala reunion la,pas result kan?eheh..aku gi ngan Nisah(credits 4 her) =)..pastu gi amik Yana,Eyda n Pehah kat umah Yana. owang len da ada kat umah Cikgu Raina. ni yang datang tadi ~aku,Anis,Nisah,Eyda,Syidah,Jue,Da,Yana,Dyla,Pehah,Fizah,Sarah,Atiliana,Ja,Jiemah,Zana, Syazwan,Soleh,Amir n Sepul.then,kitaorang masak nasik ayam sama-sama ngan cikgu. yang boys,tak yah cakap la,diorang tolong makan jep. hehe,tader la. diorang ada yang gi beli bahan-bahan,ada yang tolong potong melon gak..thanx 2 u la,hehe..pastu cikgu buat koktel.perghh! cikgu punya nasik ayam n koktel memang power la wa cakap sama lu,ahaks! pas amek-amek gambo,borak-borak ngan cikgu n kengkawan,aku n da geng pun balek la dalam kul 230 cenggitu..huhu,ari ni memang best! Thank u Allah 4 giving me another beautiful memory wif them..thanx cikgu,we luv u!! hemm..wondering bila lagi kita ley jumpa2 cenggini..n mana hala tuju kita lepas ni ek? dah tentu aku nggak akan punya kenangan seindah ini dengan mereka yang bakal dikenali,aite?kamu semua tiada ganti,bear it in mind k?luv u allz!! ='(

~annys & myself~

~yana,eyda,syidah,annys~


~some of us~



~malu-malu kucen plop~


~our Cg Raina-at da center~

~peace~

~borak-borak~

~senyum cikgu!!~

No comments: