Tuesday, January 1, 2013

ingat pada DIA

Assalamualaikum wbt...
Allahumma solli a'ala Saidina Muhammad wa a'ala aalihii wasohbihi wabarik wasallim..




2013.january first.
to live a life.in every steps i take.
i need Allah.

tahun baru.jika diizinkan Allah,setengah tahun lagi di bumi utara.
selepas itu.mahu kemas beg dan kembali ke kampung halaman.hehe...
yang perlu dilupakan,akan ditinggalkan.kenangan.

azam tahun baru?tak tahu.
yang saya tahu,saya mahu hidup bahagia-bahagia dan tenang-tenang saja.
di sisi Dia.walau nanti mungkin payah akan menerpa.

dear dreams...i will working hard to see you.later-as He wills.

Allahurabbi...Allah sedang memberi peluang.
wahai diri,berhentilah dari angan tanpa usaha.
aku...sedang belajar menghargai.nikmatNya yang meluas...

Ya Allah,permudahkanlah.tenangkanlah...

may Allah ease your heart.and also mine.aminnn...

2 comments:

Unknown said...

aku jga inginkan bhgia dsisiNya, Dia yg xpernah mlupakan kta, ^^ kdg2 terleka mbuatkan aku lupa, jgn lupa tarik kmi juga ke syurga..smentara masih di Sintok ni jom mperbaiki diri ;')

Nur Amira said...

in sya Allah.lamanya x jmp nazirah.
smg Allah luruskan niat dan pimpin langkah kaki hy ke syurgaNya.amin..